donderdag 9 juli - Reisverslag uit Prince Edward, Canada van Luuk Goossens - WaarBenJij.nu donderdag 9 juli - Reisverslag uit Prince Edward, Canada van Luuk Goossens - WaarBenJij.nu

donderdag 9 juli

Blijf op de hoogte en volg Luuk

09 Juli 2015 | Canada, Prince Edward

deze week was het mooi weer maandag hebben we het laatste gras gekuild en hiermee warren we eindelijk klaar met de de eerste snede we hebben ongeveer 732 acre gras bij elkaar gereden. maandag avond hebben ze melk geschept. dinsdag zijn we begonnen met het onderdekken van de tweede kuil de kuilen dekken ze hier af met ronde balen hooi/ stro. dinsdag zijn ze begonnen met hooi persen. woensdag hebben we eerst droge koeien naar huis gehaald en hebben we het laatste deel van de gras kuil onder gedekt. s'avonds zijn we gaan golven met Bart Vermunt en Stef een klasgenoot die hier een paar km verderop ook stage loopt. Donderdag morgen zijn Peter en Marie vertrokken Newfoundland om daar de voetbalwedstrijden van Heidi en Paidge te gaan bekijken en om vrienden te bezoeken. vandaag heb de kalveren gevoerd en hooi geschud.